Publicaciones (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. The customer retail app experience: Implications for customer loyalty

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 65

2020

  1. Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 11, Núm. 2, pp. 369-383

  2. Explanatory and predictive model of the adoption of mobile services

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  3. Facebook commerce usage intention: a symmetric and asymmetric approach

    Information Technology and Management, Vol. 21, Núm. 3, pp. 145-156

  4. Online recommendation systems: Factors influencing use in E-commerce

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-15

2018

  1. Examining social customer relationship management among Irish hotels

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 1072-1091

2015

  1. Corporate facebook and stakeholder engagement

    Kybernetes, Vol. 44, Núm. 5, pp. 771-787

  2. Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents

    Tourism Management, Vol. 47, pp. 286-302

  3. Lo que no se mide no se gestiona: el éxito empresarial en las redes sociales

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 110, pp. 13-16