Publicaciones (80) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A FCM Approach to Understand Social Commerce of Touristic Products

    International Journal of Hospitality and Tourism Systems, Vol. 15, Núm. 2, pp. 1-12

  2. Determining factors influencing use of caravanning tourism apps

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Vol. 29, Núm. 1, pp. 160-184

2021

  1. Brechas de formación en contabilidad de gestión: Un análisis crítico

    Revista del Instituto Internacional de Costos, Núm. 19, pp. 137-160

  2. Brechas de formación en contabilidad de gestión: Un análisis crítico

    Revista del Instituto Internacional de Costos, Núm. 19

  3. Propuesta de metodología de desarrollo de un programa de revisión de gasto (spending review)

    Instituto de Estudios sobre la Hacienda Pública de Andalucía (Fundación IEHPA)

2019

  1. Transformación digital, ¿un camino fácil?

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 126, pp. 9-11

2017

  1. Analysing online purchase intention in Spain: fashion e-commerce

    Information Systems and e-Business Management, Vol. 15, Núm. 3, pp. 599-622

  2. Facebook and the intention of purchasing tourism products: moderating effects of gender, age and marital status

    Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 17, Núm. 2, pp. 129-144

  3. Facebook practices for business communication among fashion retailers

    Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 33-50

  4. Regional E-Government Development: Evolution of EGDI in Andean countries

    2017 4th International Conference on eDemocracy and eGovernment, ICEDEG 2017

  5. Regional cooperation in dealing with environmental protection. E-government and sustainable development in Andean countries

    Vide. Tehnologija. Resursi - Environment, Technology, Resources

2015

  1. Corporate facebook and stakeholder engagement

    Kybernetes, Vol. 44, Núm. 5, pp. 771-787

  2. Impact of cultural factors on attitude toward using ERP systems in public hospitals

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 18, Núm. 2, pp. 127-137

  3. Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents

    Tourism Management, Vol. 47, pp. 286-302

  4. Lo que no se mide no se gestiona: el éxito empresarial en las redes sociales

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 110, pp. 13-16

2014

  1. Corporate YouTube practices of Eurozone companies

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 4, pp. 484-501

  2. Factors that influence the perceived advantages and relevance of Facebook as a learning tool: An extension of the UTAUT

    Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 30, Núm. 2, pp. 136-151