Publications (64) MARIA MERCEDES GARCIA ORDAZ publications

2021

  1. A longitudinal analysis of the use of videoconferences in the Spanish company: Its potential for virtual training

    Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021

  2. Degree of mastery of ICT in the students of the Master of Tourism of the University of Huelva

    Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021

  3. Training needs in digital skills in the tourism sector of Huelva

    Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021

2018

  1. Evolución del teletrabajo en el sector empresarial español: causas de su lenta implantación

    International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies: IJISEBC, Vol. 5, Núm. 1, pp. 87-93

  2. La demanda de competencias digitales en el mercado laboral español

    CertiUni Journal, Núm. 4, pp. 51-56

  3. Proctoring: reto para la enseñanza del siglo XXI

    VIII Jornadas Internacionales de Campus Virtuales (JICV'18): Libro de Actas (Universidad de La Laguna), pp. 126-129

  4. The IT Audits in the Spanish Business Sector: Longitudinal Analysis (2001–2011)

    Springer Proceedings in Business and Economics

2017

  1. Adoption of Online Social Networks to Communicate with Financial Institutions

    Journal of Promotion Management, Vol. 23, Núm. 2, pp. 228-257

2016

  1. Evolución curricular en SI/TI en el sector hotelero español: estudio longitudinal y comparativo al sector empresarial español

    International journal of scientific management and tourism, Vol. 2, Núm. 1, pp. 109-118

  2. La auditoría informática en españa: el caso de los hoteles

    International journal of world of tourism, Vol. 3, Núm. 5, pp. 56-69

  3. Las competencias digitales en las empresas del sector financiero español: evolución desde el 2001 al 2011 con respecto al sector empresarial español en general

    CertiUni Journal, Núm. 2, pp. 38-49

  4. Las competencias digitales en las grandes empresas del sector empresarial español

    Tec Empresarial, Vol. 10, Núm. 2, pp. 41-49

  5. Percepción de la importancia de la seguridad informática en la industria hotelera española

    El turismo y la experiencia del cliente: IX Jornadas de Investigación en Turismo. Sevilla, 21 y 22 de junio de 2016