Publicaciones en las que colabora con Michaela Bednárová (20)

2023

  1. Disclosures about algorithmic decision making in the corporate reports of Western European companies

    International Journal of Accounting Information Systems, Vol. 48

  2. La responsabilidad digital corporativa

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 141, pp. 17-18

2021

  1. Citizen reactions to municipalities’ Instagram communication

    Government Information Quarterly, Vol. 38, Núm. 3

  2. Transparencia e inteligencia artificial: la necesidad de un marco de información de referencia

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 135, pp. 4-5

2020

  1. Environmental disclosure as a tool for public sector legitimacy: A Twitter intelligence approach

    International Journal of Public Administration in the Digital Age, Vol. 7, Núm. 3, pp. 1-31

2019

  1. Blockchain and its implications for accounting and auditing

    Meditari Accountancy Research, Vol. 27, Núm. 5, pp. 725-740

  2. Twitter as a tool for citizen engagement: An empirical study of the Andalusian municipalities

    Government Information Quarterly, Vol. 36, Núm. 3, pp. 480-489

2018

  1. Blockhain y los registros contables consensuados compartidos (CR3)

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 123, pp. 4-5

  2. The use of YouTube in western European municipalities

    Government Information Quarterly, Vol. 35, Núm. 2, pp. 223-232

2017

  1. Sustainabiblity highlights in sustainability reports: Evidence from DJSI worrld-80 companies

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 117, pp. 13-17

2016

  1. Corporate twitter in spanish hotel chains

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 115, pp. 2-3

  2. Corporate twitter use and stakeholder engagement: An empirical analysis of the Spanish hotel industry

    European Journal of Tourism Research, Vol. 13, pp. 69-83

2015

  1. CSR reporting practices of Eurozone companies

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 18, Núm. 2, pp. 182-193

  2. The use of YouTube for sustainability reporting

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 10-12

  3. YouTube Sustainability Reporting: Empirical Evidence from Eurozone-Listed Companies.

    Journal of information systems, Vol. 29, Núm. 3, pp. 35-50

2014

  1. Corporate YouTube practices of Eurozone companies

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 4, pp. 484-501

  2. Integrated reporting and social media

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 107, pp. 5-7

2013

  1. Corporate LinkedIn practices of Eurozone companies

    Online Information Review, Vol. 37, Núm. 6, pp. 969-984

2012

  1. The use of AECA's Integrated Scorecard KPIs in Euro-zone companies

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 99, pp. 7-8