Facultad
FACULTAD DE CIENCIAS EMPRESARIALES Y TURISMO
Publicaciones (32) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
A demand analysis of the Spanish canned tuna market
Marine Policy, Vol. 86, pp. 127-133
-
Adoption of Online Social Networks to Communicate with Financial Institutions
Journal of Promotion Management, Vol. 23, Núm. 2, pp. 228-257
-
Analysing online purchase intention in Spain: fashion e-commerce
Information Systems and e-Business Management, Vol. 15, Núm. 3, pp. 599-622
-
Análisis de la gestión de la dependencia en España según el enfoque pluralista del estado del bienestar
Sistema: revista de ciencias sociales, Núm. 246, pp. 97-118
-
Assessing cruise port of call performance: a passenger-based approach using PLS modelling
Maritime Policy and Management, Vol. 44, Núm. 8, pp. 967-980
-
Barreras y facilitadores para la implementación de la toma de decisiones compartidas en oncología: percepciones de los pacientes
Revista de calidad asistencial, Vol. 32, Núm. 3, pp. 141-145
-
Biological and economic vulnerabilities of fixed TACs in small pelagics: An analysis of the European anchovy (Engraulis encrasicolus) in the Gulf of Cádiz
Marine Policy, Vol. 78, pp. 171-180
-
Does the Effectiveness of Employment Incentive Programs Vary by Firm Size?
Journal of Economic Issues, Vol. 51, Núm. 1, pp. 222-237
-
Editorial
Revista de economía mundial, Núm. 45, pp. 13-18
-
Energy consumption in the US reconsidered. Evidence across sources and economic sectors
Renewable and Sustainable Energy Reviews, Vol. 77, pp. 1055-1068
-
Estudio de una experiencia internacional de aprendizaje interactivo en la asignatura pequeñas empresas e iniciativa empresarial
Aula de encuentro: Revista de investigación y comunicación de experiencias educativas, Vol. 19, Núm. 2, pp. 97-143
-
Facebook Practices in Western European Municipalities: An Empirical Analysis of Activity and Citizens’ Engagement
Administration and Society, Vol. 49, Núm. 3, pp. 320-347
-
Facebook and the intention of purchasing tourism products: moderating effects of gender, age and marital status
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 17, Núm. 2, pp. 129-144
-
Facebook practices for business communication among fashion retailers
Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 33-50
-
Financial higlights: algunas evidencias internacionales
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 119, pp. 9-11
-
Formulating and elaborating a model for the measurement of intellectual capital in Spanish public universities
International Review of Administrative Sciences, Vol. 83, Núm. 1, pp. 149-176
-
How Spanish options market smiles in summer: an empirical analysis for options on IBEX-35
European Journal of Finance, Vol. 23, Núm. 2, pp. 153-169
-
La Industria Cárnica del Porcino Ibérico en Jabugo (Huelva, España), 1997-2016
Revista de estudios andaluces, Núm. 34, pp. 120-154
-
La demanda de turismo cinematográfico de festivales. El caso del Festival de Cine Iberoamericano de Huelva
Cuadernos geográficos de la Universidad de Granada, Vol. 56, Núm. 2, pp. 245-262
-
La demande de festivals de cinéma du tourisme. Le cas du Festival du film latinoaméricain de Huelva
Cuadernos Geograficos, Vol. 56, Núm. 2, pp. 245-262