Publicaciones (32) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. A demand analysis of the Spanish canned tuna market

    Marine Policy, Vol. 86, pp. 127-133

  2. Adoption of Online Social Networks to Communicate with Financial Institutions

    Journal of Promotion Management, Vol. 23, Núm. 2, pp. 228-257

  3. Analysing online purchase intention in Spain: fashion e-commerce

    Information Systems and e-Business Management, Vol. 15, Núm. 3, pp. 599-622

  4. Análisis de la gestión de la dependencia en España según el enfoque pluralista del estado del bienestar

    Sistema: revista de ciencias sociales, Núm. 246, pp. 97-118

  5. Assessing cruise port of call performance: a passenger-based approach using PLS modelling

    Maritime Policy and Management, Vol. 44, Núm. 8, pp. 967-980

  6. Barreras y facilitadores para la implementación de la toma de decisiones compartidas en oncología: percepciones de los pacientes

    Revista de calidad asistencial, Vol. 32, Núm. 3, pp. 141-145

  7. Biological and economic vulnerabilities of fixed TACs in small pelagics: An analysis of the European anchovy (Engraulis encrasicolus) in the Gulf of Cádiz

    Marine Policy, Vol. 78, pp. 171-180

  8. Does the Effectiveness of Employment Incentive Programs Vary by Firm Size?

    Journal of Economic Issues, Vol. 51, Núm. 1, pp. 222-237

  9. Editorial

    Revista de economía mundial, Núm. 45, pp. 13-18

  10. Energy consumption in the US reconsidered. Evidence across sources and economic sectors

    Renewable and Sustainable Energy Reviews, Vol. 77, pp. 1055-1068

  11. Estudio de una experiencia internacional de aprendizaje interactivo en la asignatura pequeñas empresas e iniciativa empresarial

    Aula de encuentro: Revista de investigación y comunicación de experiencias educativas, Vol. 19, Núm. 2, pp. 97-143

  12. Facebook Practices in Western European Municipalities: An Empirical Analysis of Activity and Citizens’ Engagement

    Administration and Society, Vol. 49, Núm. 3, pp. 320-347

  13. Facebook and the intention of purchasing tourism products: moderating effects of gender, age and marital status

    Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 17, Núm. 2, pp. 129-144

  14. Facebook practices for business communication among fashion retailers

    Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 33-50

  15. Financial higlights: algunas evidencias internacionales

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 119, pp. 9-11

  16. Formulating and elaborating a model for the measurement of intellectual capital in Spanish public universities

    International Review of Administrative Sciences, Vol. 83, Núm. 1, pp. 149-176

  17. How Spanish options market smiles in summer: an empirical analysis for options on IBEX-35

    European Journal of Finance, Vol. 23, Núm. 2, pp. 153-169

  18. La Industria Cárnica del Porcino Ibérico en Jabugo (Huelva, España), 1997-2016

    Revista de estudios andaluces, Núm. 34, pp. 120-154

  19. La demanda de turismo cinematográfico de festivales. El caso del Festival de Cine Iberoamericano de Huelva

    Cuadernos geográficos de la Universidad de Granada, Vol. 56, Núm. 2, pp. 245-262

  20. La demande de festivals de cinéma du tourisme. Le cas du Festival du film latinoaméricain de Huelva

    Cuadernos Geograficos, Vol. 56, Núm. 2, pp. 245-262