FACULTAD DE EDUCACION, PSICOLOGIA Y CIENCIAS DEL DEPORTE
Facultad
Universidad de Murcia
Murcia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (28)
2024
-
Acquisition of educational values at the Real Madrid Foundation’s social-sports schools
Frontiers in Psychology, Vol. 15
2022
-
El modelo de iniciación al fútbol y educación en valores de la Fundación Real Madrid
JUMP: Journal of Universal Movement and Performance, Núm. 6, pp. 26-47
2021
-
Necesidades psicológicas, motivación e intención de ser físicamente activo del alumnado de educación física
Journal of sport and health research, Vol. 13, Núm. 3
2020
-
Calidad de la gestión en los grados universitarios españoles de Ciencias de la Actividad Física y el deporte
E-motion: Revista de Educación, Motricidad e Investigación, Núm. 14, pp. 30-42
-
Project-based learning and the acquisition of competencies and knowledge transfer in higher education
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-18
-
Validity and reliability of the WIMUTM inertial device for the assessment of joint angulations
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1
2019
-
Description of neuropsychological effects in adolescence associated with alcohol and/or tobacco use
Revista Argentina de Clinica Psicologica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 409-417
-
Variables predictoras de la dependencia al entrenamiento en corredores de fondo en ruta españoles y mexicanos
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 14, Núm. 1, pp. 18-23
2018
-
ANALYSIS OF STUDENTS' VALUATION RELATED TO KNOWLEDGE TRANSFER (KT) AFTER A PROJECT BASED LEARNING IN HIGHER EDUCATION
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018)
-
Chilean population norms derived from the health-related quality of Life SF-6D
European Journal of Health Economics, Vol. 19, Núm. 5, pp. 675-686
-
Estudios de caso de la inteligencia emocional en los estudiantes de grado de educación
Revista de Ciencias de la Comunicación e Información, Vol. 23, Núm. 2, pp. 37-53
-
Identidad, ciudadanía y patrimonio. Análisis comparativo de su tratamiento didáctico en museos de Estados Unidos y España
Arbor: Ciencia, pensamiento y cultura, Vol. 194, Núm. 788
-
PROJECT BASED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: STUDENT'S PERCEPTION OF TRANSFORMING TRADITIONAL LEARNING INTO AN ACTIVE AND CONSTRUCTIVIST EXPERIENCE
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018)
2017
-
"Fibromyalgia and quality of life: Mapping the revised fibromyalgia impact questionnaire to the preference-based instruments"
Health and Quality of Life Outcomes, Vol. 15, Núm. 1
-
A cross-sectional assessment of health-related quality of life among patients with chronic obstructive pulmonary disease
Iranian Journal of Public Health, Vol. 46, Núm. 8, pp. 1046-1053
-
Calidad de vida relacionada con la salud en personas chilenas con enfermedad pulmonar obstructiva crónica
Revista Medica de Chile, Vol. 145, Núm. 2, pp. 147-155
-
Editorial
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 50, pp. 5-18
-
Editorial: Retos del baloncesto del siglo XXI
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Núm. 1, pp. 7-7
-
Shift work and colorectal cancer risk in the MCC-Spain case–control study
Scandinavian Journal of Work, Environment and Health, Vol. 43, Núm. 3, pp. 250-259
-
Socio-emotional skills and business communication
EDUCATION, HEALTH AND ICT FOR A TRANSCULTURAL WORLD