Publicaciones (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A Case Study of a Digital Data Platform for the Agricultural Sector: A Valuable Decision Support System for Small Farmers

    Agriculture (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6

  2. A FCM Approach to Understand Social Commerce of Touristic Products

    International Journal of Hospitality and Tourism Systems, Vol. 15, Núm. 2, pp. 1-12

  3. A New Predictive Algorithm for Time Series Forecasting Based on Machine Learning Techniques: Evidence for Decision Making in Agriculture and Tourism Sectors

    Stats, Vol. 5, Núm. 4, pp. 1145-1158

  4. Determining factors influencing use of caravanning tourism apps

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Vol. 29, Núm. 1, pp. 160-184

  5. Dorothy Day: una emprendedora social en la lucha contra la pobreza

    Acontecimiento: órgano de expresión del Instituto Emmanuel Mounier, Núm. 142, pp. 6-8

  6. Entrepreneurial intention and university: A necessary relationship in regions with high levels of unemployment

    Intangible Capital, Vol. 18, Núm. 1, pp. 120-143

  7. La empresa familiar en Andalucía: desarrollo y continuidad

    Servicio de Publicaciones

  8. La herramienta tecnológica kahoot como medio para fomentar el aprendizaje activo: un análisis sobre su impacto en la docencia en el Grado de Administración y Dirección de Empresas

    Campus Virtuales, Vol. 11, Núm. 1, pp. 115-124

  9. Las rutas turísticas como instrumentos de desarrollo local: Análisis de caso de la «Ruta del Jabugo» (Andalucía, España)

    Leyendo el territorio: homenaje a Miguel Ángel Troitiño (Universidad de Guadalajara), pp. 611-624

  10. Predicting Time SeriesUsing an Automatic New Algorithm of the Kalman Filter

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 16

  11. Reputation and leadership: a study about reputational transfer in family and non-family firms

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 22, Núm. 1, pp. 65-80

  12. Restoring the Garden of Eden: A Ricoeurian view of the ethics of environmental entrepreneurship

    Business Ethics, Environment and Responsibility, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1174-1184

  13. Rethinking the Resources and Responsibilities of University Spin-Offs: Critical Factors in Times of Global Crisis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 19

  14. The customer retail app experience: Implications for customer loyalty

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 65