Artículos (15) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A FCM Approach to Understand Social Commerce of Touristic Products

    International Journal of Hospitality and Tourism Systems, Vol. 15, Núm. 2, pp. 1-12

  2. A practical application of statistical process control to evaluate the performance rate of academic programmes: implications and suggestions

    Quality Assurance in Education, Vol. 30, Núm. 4, pp. 571-588

  3. Análisis de la virtualización de la docencia en el Máster de Turismo de la Universidad de Huelva durante el COVID-19: docentes versus estudiantes

    Campus Virtuales, Vol. 11, Núm. 2, pp. 197-208

  4. Avances y desafíos de la industría automovilística: circulando hacia la movilidad sostenible

    Revista DYNA, Vol. 97, Núm. 4, pp. 368-373

  5. COVID-19 and the accommodation sector: first measures, and online communications strategies: A multiple case study in a Spanish province

    Investigaciones Turísticas, Núm. 24, pp. 172-197

  6. Determining factors influencing use of caravanning tourism apps

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Vol. 29, Núm. 1, pp. 160-184

  7. Factores claves para concienciar la ciberseguridad en los empleados

    Revista de Pensamiento Estratégico y Seguridad CISDE, Vol. 7, Núm. 1, pp. 69-79

  8. Key Factors in the Implementation of E-Proctoring in the Spanish University System

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 13

  9. Key Factors in the Success of Virtualization of Teaching in Spanish Universities During the COVID-19 Pandemic

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 11, Núm. 2, pp. 277-294

  10. La privacidad desde el diseño en las principales empresas europeas

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 139, pp. 14-16

  11. La supervisión de la enseñanza no presencial en centros educativos no universitarios

    Campus Virtuales, Vol. 11, Núm. 2, pp. 161-177

  12. Methodology for Designing an Electricity Demand System in the Context of IoT Household

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 12, Núm. 7

  13. Reputation and leadership: a study about reputational transfer in family and non-family firms

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 22, Núm. 1, pp. 65-80

  14. Rethinking the Resources and Responsibilities of University Spin-Offs: Critical Factors in Times of Global Crisis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 19

  15. The role of financial performance of Eurostoxx listed hotel companies in determining CEO compensation

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 104