Publicaciones (45) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A qualitative and quantitative study on critical thinking in social education degree students

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12

  2. Actitudes de los padres hacia la escuela inclusiva

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 47, Núm. 175, pp. 53-73

  3. Analysis of the areas of social discrimination in the romani de huelva community

    Revista de Cercetare si Interventie Sociala, Vol. 75, pp. 127-138

  4. Anti-fat bias in secondary school teachers: Are physical education teachers more biased than mathematics teachers?

    European Physical Education Review, Vol. 27, Núm. 1, pp. 168-184

  5. Análisis de la formación en salud electrónica de estudiantes universitarios

    Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 103-111

  6. Autoeficacia y optimismo en estudiantes universitarios según su espiritualidad y religiosidad y espiritualidad

    Informació psicològica, Núm. 121, pp. 29-41

  7. Consequences of COVID-19 Confinement for Teachers: Family-Work Interactions, Technostress, and Perceived Organizational Support

    International journal of environmental research and public health, Vol. 18, Núm. 21

  8. Discurso de odio en la prensa digital: alfabetización mediática en alumnado de Secundaria

    Didácticas Específicas, Núm. 25, pp. 128-149

  9. Educación para el cambio en una sociedad hiperconectada: Cuando el otro ser se virtualiza

    Revista Electrónica Educare, Vol. 25, Núm. 3

  10. Educomunicación e interculturalidad a partir de la gestión educativa con la radio

    Universitas-XXI: Revista de Ciencias Sociales y Humanas, Núm. 35, pp. 39-60

  11. Emotional exhaustion, depersonalization, and mental health in nurses from huelva: A cross-cutting study during the sars-cov-2 pandemic

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15

  12. Exploratory Study of the Relationship Between Happiness and the Rise of Media Consumption During COVID-19 Confinement

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  13. Factores predictores de los niveles de burnout y work engagement en médicos y enfermeras: una revisión sistemática

    Revista espanola de salud publica, Vol. 95

  14. From Internet access to problematic use: multigroup analysis of push and pull factors

    Behaviour and Information Technology, Vol. 40, Núm. 13, pp. 1375-1389

  15. Hacia una respuesta institucional y profesional ante los trastornos del espectro alcohólico fetal

    Polibea, Núm. 139, pp. 23-25

  16. Health professionals’ perception about the socio-educational group intervention with women who present somatic symptoms without organic cause

    Atencion Primaria, Vol. 53, Núm. 7

  17. High and low conflict moral dilemmas resolution: comparing moral judgment from Spanish and Mexican samples

    Australian Journal of Psychology, Vol. 73, Núm. 2, pp. 223-230

  18. Impact of primary care socio-educational groups in mental health of women

    Gaceta Sanitaria, Vol. 35, Núm. 4, pp. 345-351

  19. Impact of the Covid-19 pandemic on perinatal mental health (Riseup-PPD-COVID-19): protocol for an international prospective cohort study

    BMC public health, Vol. 21, Núm. 1, pp. 368

  20. Introducción histórica a la docencia de la Documentación en los estudios de Periodismo

    Ibersid: revista de sistemas de información y documentación = journal of information and documentation systems, Vol. 15, Núm. 2, pp. 57-65