Publicaciones (43) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Adaptation and initial psychometric study of the anxiety and fear of COVID-19 scale in the United Kingdom population

    Frontiers in Psychiatry, Vol. 14

  2. Alcohol Consumption Assessed by a Biomarker and Self-Reported Drinking in a Sample of Pregnant Women in the South of Europe: A Comparative Study

    Toxics, Vol. 11, Núm. 11

  3. Anxiety and fear of COVID-19 in the UK general population: A cross-sectional study

    Medicine (United States), Vol. 102, Núm. 10

  4. Apoyo a la autonomía, necesidades psicológicas y consecuencias motivacionales en jóvenes deportistas

    E-motion: Revista de Educación, Motricidad e Investigación, Núm. 21, pp. 45-65

  5. Attitudes, knowledge and perceptions of care staff in long-term care homes about residents’ sexual expressions. Systematic review

    Revista Internacional de Andrologia, Vol. 21, Núm. 4

  6. Barreras y facilitadores de la actividad física en la infancia: revisión sistemática de estudios sobre la percepción de escolares y de adultos

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 49, Núm. 181, pp. 129-160

  7. Búsqueda de información en estudiantes ingresantes a la universidad

    Técnica administrativa, Vol. 22, Núm. 93

  8. Click Surveillance of Your Partner! Digital Violence among University Students in England

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 4

  9. Digital Violence in Affective-Sexual Relationships among Spanish University Students

    European Journal of Contemporary Education, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1231-1243

  10. Dimensiones del pensamiento crítico en estudiantes universitarios

    Técnica administrativa, Vol. 22, Núm. 96

  11. El devenir de la Educación Intercultural Bilingüe (EIB) en Ecuador, una promesa en construcción

    Modulema: Revista científica sobre diversidad cultural, Núm. 7, pp. 26-45

  12. El pensamiento crítico y los buenos resultados en la vida: estudio de una promoción de estudiantes del grado de educación social

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 49, Núm. 180, pp. 139-155

  13. El programa de enseñanza bilingüe en Andalucía según los auxiliares de conversación

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 1, pp. 69-85

  14. El uso de dispositivos digitales de escolares de 5º y 6º de Educación Primaria: control parental y riesgos

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 48-56

  15. Emotional Distress Caused by the Measures Taken in Assisted Reproductive Treatments during the COVID-19 Confinement in Spain

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 12, Núm. 22

  16. Empowerment and job satisfaction in university teachers: A theory of power in educational organizations

    Psychology in the Schools, Vol. 60, Núm. 3, pp. 843-854

  17. Factors That Impact the Relationship between Perceived Organizational Support and Technostress in Teachers

    Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 5

  18. Health Management: Evaluating the Relationship between Organizational Factors, Psychosocial Risks at Work, Performance Management, and Hospital Outcomes

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 20

  19. Impacto en la familia del diagnóstico de Trastorno del espectro del autismo (TEA) en un hijo/a: una revisión sistemática

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 49, Núm. 180, pp. 3-53

  20. Leisure Time Activities and Subjective Happiness in Early Adolescents from Three Ibero-American Countries: The Cases of Brazil, Chile and Spain

    Children, Vol. 10, Núm. 6