Publicaciones (51) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Aceptación y tolerancia del sexismo entre el alumnado de Ciencias de la Educación, Psicología y Ciencias del Deporte

    Revista complutense de educación, Vol. 34, Núm. 2, pp. 415-426

  2. Análisis bibliométrico de la producción científica sobre escuelas rurales en Iberoamérica

    Estudios pedagógicos, Vol. 49, Núm. 1, pp. 69-86

  3. Análisis de la producción científica en WOS sobre realidad aumentada y educación infantil

    Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 9, Núm. 2, pp. 82-95

  4. Aprendizaje-servicioy aprendizaje basado enproyectos. Intersecciones en una iniciativa de innovación docente universitaria en soporte online

    RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, Núm. 16, pp. 112-127

  5. Are Educational Leaders in Compulsory Schools Inclusive? A Teacher’s Perspective

    Leadership and Policy in Schools

  6. Attitudes, knowledge and perceptions of care staff in long-term care homes about residents’ sexual expressions. Systematic review

    Revista Internacional de Andrologia, Vol. 21, Núm. 4

  7. Barriers and facilitators for leading the development of inclusive school cultures in Chile

    International Journal of Inclusive Education

  8. Click Surveillance of Your Partner! Digital Violence among University Students in England

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 4

  9. Cultural diversity in secondary school: the response to immigrant students in Spain from a counselling perspective

    British Journal of Guidance and Counselling, Vol. 51, Núm. 5, pp. 804-819

  10. Determination of Internet appropriation by older people through technological support services

    New Media and Society, Vol. 25, Núm. 5, pp. 1065-1086

  11. Digital Violence in Affective-Sexual Relationships among Spanish University Students

    European Journal of Contemporary Education, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1231-1243

  12. Digital transformation and digital literacy in the context of complexity within higher education institutions: a systematic literature review

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  13. Diseño y validación de un cuestionario para la detección de Abusos Sexuales Infantiles en personas adultas con adicción

    Ansiedad y estrés, Vol. 29, Núm. 2, pp. 107-114

  14. Educational Innovation with Alternative Credentials as a Driver of the Digital Transformation of the University: A Case Study in Latin America

    Journal of Interactive Media in Education, Vol. 2023, Núm. 1, pp. 1-18

  15. El Rocío de Friedrich Christiansen

    Revista Exvoto: para el fomento y la difusión del conocimiento de la devoción popular a Santa María del Rocío que se venera en su Santuario de Almonte (Huelva), Año 13, Núm. 12, pp. 47-80

  16. El devenir de la Educación Intercultural Bilingüe (EIB) en Ecuador, una promesa en construcción

    Modulema: Revista científica sobre diversidad cultural, Núm. 7, pp. 26-45

  17. El espacio escolar como generador de oportunidades educativas. Un estudio de caso en una Escuela Infantil

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 171-193

  18. El uso de dispositivos digitales de escolares de 5º y 6º de Educación Primaria: control parental y riesgos

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 48-56

  19. Emotional Education in Elementary Schools: A systematic review from 2015 to 2017

    E-motion: Revista de Educación, Motricidad e Investigación, Núm. 20, pp. 57-74

  20. Empowerment and job satisfaction in university teachers: A theory of power in educational organizations

    Psychology in the Schools, Vol. 60, Núm. 3, pp. 843-854