Responsabilidad Social Corporativa y redes sociales de comunicaciónRSC²
ISSN: 1577-2403
Año de publicación: 2011
Número: 93
Páginas: 12-13
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas
Referencias bibliográficas
- Barnes, N. G.. (2010): The Fortune 500 and Social Media: A Longitudinal Study of Blogging, Twitter and Facebook Usage by America’s Largest Companies. University of Massachussets, Dartmouth. Center for Marketing Research. www1.umassd.edu/cmr.
- Bonsón, E., Flores, F. (2011) “Social media and corporate dialogue: the response of global financial institutions”, Online Informa-tion Review, Vol. 35 Iss: 1, pp. 34-49
- Justmeans(2009): Social Media for Sustainability Conference. San Francisco. California. www.justmeans.com.
- Postman, J. (2009): SocialCorp. Social Media Goes Corporate. New Riders, Berkeley. California.
- Rowley, M. J. (2009): Why Social Media is Vital to Corporate Social Responsibility. Mashable. http://m.mashable.com/1806/show/949bef23feb24c80b639d96461cac6cc.
- Social Media Influence (2010): Social Media Sustainability Index.http://socialmediainfluence.com