Saila
DIRECCION DE EMPRESAS Y MARKETING
Argitalpenak (6) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2018
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Choice of entry mode into the internationalisation process by dominant Spanish hotel chains
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 2, pp. 128-157
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El papel del ambiente empresarial en la formación de la intención emprendedora de las mujeres universitarias marroquíes
Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 1, pp. 49-68
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Examining social customer relationship management among Irish hotels
International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 1072-1091
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Foreign aid versus support to social entrepreneurs: Reviewing the way of fighting poverty in Zimbabwe
Development Southern Africa, Vol. 35, Núm. 4, pp. 480-496
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Memorias del 3 de Marzo: apuntes sobre un período clave en el nacimiento de la Universidad de Huelva (1983-1988)
Universidad de Huelva
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The promotion of ethical entrepreneurship in the Third World: Exploring realities and complexities from an embedded perspective
Business Horizons, Vol. 61, Núm. 6, pp. 881-890