DIDACTICAS INTEGRADAS
Artikuluak (1.546)
Ikerketa datu erreferentziatuak ikusi.2025
-
A Systematic Review of Volunteer Motivation and Satisfaction in Disability Sports Organizations
Disabilities, Vol. 5, Núm. 2
-
A five-decade review of academic research on healthcare supply chain: a bibliometric approach using co-word analysis and bibliographic coupling
International Journal of Health Care Quality Assurance, pp. 1-21
-
A mixed-methods approach of the effect of physically active learning on time-on-task in the secondary education class: The ACTIVE CLASS study
Learning and Instruction, Vol. 97
-
Analysis of the European Union Game «Know your pollinators». Learning and Perceptions of Pre-Service Teachers
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 22, Núm. 1, pp. 1501
-
Aprendizajes Históricos y Patrimoniales en Educación Infantil: Construyendo Ciudadanía a través de los Patrimonios Controversiales
Historia Social y de la Educación, Vol. 14, Núm. 2, pp. 109-132
-
Argumentación y pensamiento crítico en educación STEAM:: un estudio de caso sobre patrimonios controversiales
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 48, pp. 117-132
-
Artificial Intelligence in MOOCs: Study of profiles and their socio-educational potential
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 23
-
Association between procrastination and academic dropout intention in university students
Social Sciences and Humanities Open, Vol. 11
-
Barriers and facilitators for leading the development of inclusive school cultures in Chile
International Journal of Inclusive Education, Vol. 29, Núm. 6, pp. 884-900
-
Barriers and facilitators for leading the development of inclusive school cultures in Chile
International Journal of Inclusive Education, Vol. 29, Núm. 6, pp. 884-900
-
Beneficios de la modificación de las reglas en la enseñanza del deporte base: una revisión sistemática
JUMP: Journal of Universal Movement and Performance, Núm. 11
-
Bridging the Gap in Physical Activity and Sport Among Women University Students: Motivational and Practical Insights for Effective Promotion
Women in Sport and Physical Activity Journal, Vol. 33, Núm. 1
-
Characterization of Emotions Linked to the Study of a STEAM Project Contextualized in a Controversial Heritage
Education Sciences, Vol. 15, Núm. 6
-
Chemistry inquiry conducted by secondary school students into material degradation in the context of sustainability
RSC Sustainability, Vol. 3, Núm. 9, pp. 3997-4019
-
Coeducación en la formación del futuro profesorado: Una revisión de alcance (2013-2023)
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 23, Núm. 3, pp. 1-23
-
Conhecimento Interpretativo de professores em uma tarefa de divisão de frações
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, Vol. 19, Núm. 3, pp. 305-329
-
Diseño, validación y evaluación del programa formativo para docentes: clima emocional y motivacional en el aula (CEYM)
E-Balonmano.com: Revista de Ciencias del Deporte, Vol. 21, Núm. 2, pp. 229-240
-
Distributed leadership practices in two Spanish public primary schools
International Journal of Educational Management, Vol. 39, Núm. 4, pp. 817-836
-
Docentes universitarios de ciencias experimentales: Concepciones sobre su conocimiento didáctico y su relación con la neurociencia cognitiva
REEC: Revista electrónica de enseñanza de las ciencias, Vol. 24, Núm. 2, pp. 335-354
-
Education, Neuroscience, and Technology: A Review of Applied Models
Information (Switzerland), Vol. 16, Núm. 8