Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Sevilla (8)

2019

  1. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student Teaching: Perspectives, Opportunities and Challenges (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 57-107

  2. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student teaching: Perspectives, opportunities and challenges (Nova Science Publishers), pp. 57-107

2018

  1. The mathematics teacher’s specialised knowledge (MTSK) model*

    Research in Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 236-253

2016

  1. Conocimiento especializado de un profesor de álgebra lineal y espacios de trabajo matemático

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 30, Núm. 54, pp. 222-239

2014

  1. El conocimiento del profesor para la enseñanza de la Matemática

    Un Marco teórico para el Conocimiento Especializado del Profesor de Matemáticas (Universidad de Huelva), pp. 35-55

  2. Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII

  3. Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis

    Investigación en Educación Matemática XVIII

2012

  1. An exploratory study about student teachers' numerical competences

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 26, Núm. 42 B, pp. 433-457