MIGUEL ANGEL
MONTES NAVARRO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (6)
2022
-
On metaphors in thinking about preparing mathematics for teaching: In memory of José (“Pepe”) Carrillo Yáñez (1959–2021)
Educational Studies in Mathematics, Vol. 111, Núm. 2, pp. 253-270
2019
-
What Makes Mathematics Teacher Knowledge Specialized? Offering Alternative Views
International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 17, Núm. 1, pp. 153-172
2018
-
The mathematics teacher’s specialised knowledge (MTSK) model*
Research in Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 236-253
2014
-
Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII
-
Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis
Investigación en Educación Matemática XVIII
-
Reflexiones sobre la naturaleza del conocimiento, las creencias y las concepciones
Un Marco teórico para el Conocimiento Especializado del Profesor de Matemáticas (Universidad de Huelva), pp. 9-22