Departamento
DIRECCION DE EMPRESAS Y MARKETING
Artículos (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
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Assessing the impact of information and communication technologies on the Portuguese hotel sector: an exploratory analysis with data envelopment analysis
Tourism & Management Studies, Vol. 11, Núm. 1, pp. 35-43
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Choice of entry mode, strategic flexibility and performance of international strategy in hotel chains: An approach based on real options
European Journal of Tourism Research, Vol. 9, pp. 92-114
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Convergencia en el esfuerzo inversor en I+D+i de las regiones españolas
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 89, pp. 229-251
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Corporate facebook and stakeholder engagement
Kybernetes, Vol. 44, Núm. 5, pp. 771-787
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Golf tourism, its institutional setting, and environmental management: A longitudinal analysis
European Journal of Tourism Research, Vol. 9, pp. 41-56
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Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents
Tourism Management, Vol. 47, pp. 286-302
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La 'Spanish Revolution' en Twitter (2): redes de hashtags y actores individuales y colectivos respecto a los desahucios en España
Redes: Revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 26, Núm. 1, pp. 1-22
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Lo que no se mide no se gestiona: el éxito empresarial en las redes sociales
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 110, pp. 13-16
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The information and communication technologies on the productivity of Portuguese hotel sector
Tourism & Management Studies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 39-46
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Virtuous entrepreneurs: A rethinking of the way to create relational trust in a global economy
International Journal of Business and Globalisation, Vol. 14, Núm. 1, pp. 9-20
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¿Qué sensibilidad muestran las tasas de autoempleo a las fluctuaciones del desempleo?: Evidencia de asimetrías en un panel de 23 países de la OCDE
Revista de economía mundial, Núm. 41, pp. 81-102