Saila
DIRECCION DE EMPRESAS Y MARKETING
Argitalpenak (9) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2016
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Análisis de las webs turísticas provinciales andaluzas
El turismo y la experiencia del cliente: IX Jornadas de Investigación en Turismo. Sevilla, 21 y 22 de junio de 2016
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Exploring the regional distribution of tourism and the extent to which there is convergence
Tourism Management, Vol. 57, pp. 225-233
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Institutional pressures, environmental responsibility and social legitimacy: Longitudinal analysis applied to golf tourism
Impact Assessment in Tourism Economics (Springer International Publishing), pp. 173-187
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La imagen viajera de Huelva (1897-1940)
Universidad Internacional de Andalucía
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La influencia de las webs oficiales de turismo en la imagen de las provincias andaluzas
El turismo y la experiencia del cliente: IX Jornadas de Investigación en Turismo. Sevilla, 21 y 22 de junio de 2016
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Re-Estimating the Returns to Education by Employment Status: Paid Employed vs. Own-Account Workers vs. Employers
INTERNATIONAL REVIEW OF ENTREPRENEURSHIP, Vol. 14, Núm. 2, pp. 171-188
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Self-employment and business cycles: searching for asymmetries in a panel of 23 OECD countries
Journal of Business Economics and Management, Vol. 17, Núm. 6, pp. 1155-1171
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Socially responsible practices in hotels: Factor analysis and descriptive statistics
Global Dynamics in Travel, Tourism, and Hospitality (IGI Global), pp. 262-282
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The choice of an entry mode by hotel chains
The Routledge Handbook of Hotel Chain Management (Taylor and Francis), pp. 193-204