Actividades y resultados del Plan de Innovación Docente para la participación de empresas en la docencia

  1. Javier J. Gutiérrez 1
  2. Isabel Ramos 1
  3. Irene Barba 1
  4. Manuel Mejías 1
  5. Javier Aroba Páez 2
  1. 1 Universidad de Sevilla
    info

    Universidad de Sevilla

    Sevilla, España

    ROR https://ror.org/03yxnpp24

  2. 2 Universidad de Huelva
    info

    Universidad de Huelva

    Huelva, España

    ROR https://ror.org/03a1kt624

Zeitschrift:
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI)

ISSN: 2531-0607

Datum der Publikation: 2017

Titel der Ausgabe: Actas de las XXIII Jornadas sobre Enseñanza Universitaria de la Informática (Cáceres, 5, 6 y 7 de julio de 2017)

Nummer: 2

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI)

Zusammenfassung

Participation of Business in Teaching (abbreviated as ParED) is the name of an educational innovation plan. This plan was developed during the second half of t 2016. The goal of ParED was to align university teaching with the reality of the Business. This paper outlines the activities carried out and analyses the results of these activities. This paper also introduces the problems that have arisen and the lessons the authors learned from them.