Actividades y resultados del Plan de Innovación Docente para la participación de empresas en la docencia

  1. Javier J. Gutiérrez 1
  2. Isabel Ramos 1
  3. Irene Barba 1
  4. Manuel Mejías 1
  5. Javier Aroba Páez 2
  1. 1 Universidad de Sevilla
    info

    Universidad de Sevilla

    Sevilla, España

    ROR https://ror.org/03yxnpp24

  2. 2 Universidad de Huelva
    info

    Universidad de Huelva

    Huelva, España

    ROR https://ror.org/03a1kt624

Revue:
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI)

ISSN: 2531-0607

Année de publication: 2017

Titre de la publication: Actas de las XXIII Jornadas sobre Enseñanza Universitaria de la Informática (Cáceres, 5, 6 y 7 de julio de 2017)

Número: 2

Type: Article

D'autres publications dans: Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI)

Résumé

Participation of Business in Teaching (abbreviated as ParED) is the name of an educational innovation plan. This plan was developed during the second half of t 2016. The goal of ParED was to align university teaching with the reality of the Business. This paper outlines the activities carried out and analyses the results of these activities. This paper also introduces the problems that have arisen and the lessons the authors learned from them.