AGORA, GRUPO DE ESTUDIOS EN INVESTIGACIONES EDUCOMUCATIVAS
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (11)
2021
-
Public Television in Andean America: History, Ownership Changes, and Criticism from Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, and Peru
Media History, Vol. 27, Núm. 4, pp. 539-557
-
Symbolic-discursive violence and new media: An epistemological perspective
Catalan journal of communication & cultural studies, Vol. 13, Núm. 1, pp. 43-61
2020
-
Citizenship and pluriculturalism approaches of teachers in the hispanic and Japanese contexts: Higher education research
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 8
-
Determining factors in MOOCs completion rates: Application test in energy sustainability courses
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 7
-
Improvement of memory and motivation in language learning in primary education through the interactive digital whiteboard (IDW): The future in a post-pandemic period
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
Otherness as a form of intersubjective social exclusion: Conceptual discussion from the current communicative scenario
Journal of Information, Communication and Ethics in Society, Vol. 19, Núm. 1, pp. 20-37
2019
-
Estructuras de poder en el control de los medios televisivos privados de América andina
El profesional de la información, Vol. 28, Núm. 6
-
Las competencias mediáticas de profesores y estudiantes universitarios. Comparación de niveles en España, Portugal, Brasil y Venezuela
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 31, Núm. 2, pp. 346-368
-
Relación entre formación universitaria y competencia mediática del profesorado
Revista complutense de educación, Vol. 30, Núm. 4, pp. 1113-1126
2018
-
Introducción
Calidad institucional, comunicación y democracia (Egregius), pp. 9-12
2015
-
Adoption of ICTs by communication researchers for scientific diffusion and data analysis
El profesional de la información, Vol. 24, Núm. 5, pp. 526-536