Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (8)

2019

  1. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student Teaching: Perspectives, Opportunities and Challenges (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 57-107

  2. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student teaching: Perspectives, opportunities and challenges (Nova Science Publishers), pp. 57-107

2018

  1. The mathematics teacher’s specialised knowledge (MTSK) model*

    Research in Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 236-253

2016

  1. Conocimiento especializado de un profesor de álgebra lineal y espacios de trabajo matemático

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 30, Núm. 54, pp. 222-239

2014

  1. El conocimiento del profesor para la enseñanza de la Matemática

    Un Marco teórico para el Conocimiento Especializado del Profesor de Matemáticas (Universidad de Huelva), pp. 35-55

  2. Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII

  3. Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis

    Investigación en Educación Matemática XVIII

2012

  1. An exploratory study about student teachers' numerical competences

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 26, Núm. 42 B, pp. 433-457