Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (27)

2020

  1. Interval estimation: methodological approaches and understanding difficulties

    BEIO, Boletín de Estadística e Investigación Operativa, Vol. 36, Núm. 3, pp. 269-291

2018

  1. Conocimiento del contenido sobre correlación y regresión de futuros profesores

    RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 21, Núm. 3, pp. 325-348

2014

  1. Neuropsychological function, anxiety, depression and pain impact in fibromyalgia patients

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 17, pp. 1-9

  2. Sesgos en el Razonamiento Sobre Probabilidad Condicional e Implicaciones Para la Enseñanza

    Revista Digital: Matemática, Educación e Internet, Vol. 12, Núm. 2

2012

  1. Evaluación de Sesgos en el Razonamiento sobre Probabilidad Condicional en Futuros Profesores de Educación Secundaria

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 26, Núm. 44, pp. 1207-1225

  2. PROSPECTIVE TEACHERS' DIFFICULTIES IN SOLVING BAYES PROBLEMS

    PROCEEDINGS OF THE 36TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 1: OPPORTUNITIES TO LEARN IN MATHEMATICS EDUCATION

  3. THE TIME AXIS FALLACY: A STUDY WITH PROSPECTIVE SECONDARY SCHOOL TEACHERS

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI

  4. Training school teachers to teach probability: reflections and challenges

    CHILEAN JOURNAL OF STATISTICS, Vol. 3, Núm. 1, pp. 3-13

  5. UNDERTANDING OF CHI-SQUARED TEST BY PSYCHOLOGY STUDENTS

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI

2011

  1. Dificultades en la formulación de hipótesis estadísticas por estudiantes de Psicología

    Unión: revista iberoamericana de educación matemática, Núm. 27, pp. 41-61

  2. PROSPECTIVE TEACHERS' COMMON AND SPECIALIZED KNOWLEDGE IN A PROBABILITY TASK

    PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)

  3. PSYCHOLOGY STUDENTS' ESTIMATION OF ASSOCIATION

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV

2010

  1. A SEMIOTIC ANALYSIS OF THE MONTY HALL PROBLEM

    PME 34 BRAZIL: PROCEEDINGS OF THE 34TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL 4