Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (8)

2019

  1. Estructurando la formación inicial de profesores de matemáticas: una propuesta desde el modelo MTSK

    Investigación sobre el profesor de matemáticas: Práctica de aula, conocimiento, competencia y desarrollo profesional (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 157-175

  2. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student Teaching: Perspectives, Opportunities and Challenges (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 57-107

  3. Features of the specialised knowledge in geometry of prospective primary teachers at the beginning of their training

    Student teaching: Perspectives, opportunities and challenges (Nova Science Publishers), pp. 57-107

2018

  1. The mathematics teacher’s specialised knowledge (MTSK) model*

    Research in Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 236-253

2017

  1. Intertwining noticing and knowledge in video analysis of self practice: The case of Carla

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)

2016

  1. Conocimiento especializado de un profesor de álgebra lineal y espacios de trabajo matemático

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 30, Núm. 54, pp. 222-239