Departament
DIRECCION DE EMPRESAS Y MARKETING
Publicacions (17) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2012
-
Autoempleo y creación de empleo en la UE-12
Revista de economía mundial, Núm. 30, pp. 133-155
-
Casos prácticos de organización de empresas
Universidad de Huelva
-
Comovement between self-employment and macroeconomic variables: Evidence from spain
SAGE Open, Vol. 2, Núm. 2, pp. 1-7
-
Construyendo puentes sostenibles entre el sur de España y el norte de Marruecos
Universidad de Huelva
-
Corporate social responsibility in Spanish hotel chains: Determinants of its level of development and consequences
European Journal of Tourism Research, Vol. 5, Núm. 2, pp. 191-195
-
El entorno institucional de carácter medioambiental de los campos de golf andaluces: un análisis factorial
Cuadernos de turismo, Núm. 29, pp. 209-229
-
El uso de la metodología DEA (Data Envelopment Analysis) para la evaluación del impacto de las TIC en la productividad del sector hotelero
Turismo y sostenibilidad: V Jornadas de Investigación en Turismo. Sevilla, 17 y 18 de mayo de 2012
-
Influence of the institutional context on the performance of golf courses, considering the natural environment
Environmental Engineering and Management Journal, Vol. 11, Núm. 11, pp. 2001-2012
-
La Estructura de las Organizaciones: Funciones Secuenciales. Organización y Control
Universidad de Huelva
-
Legitimidad social versus desempeño en las políticas de responsabilidad social mediambiental de los campos de golf Andaluces
Visión de futuro, Vol. 16, Núm. 2
-
Looking for hysteresis in coal consumption in the US
Renewable and Sustainable Energy Reviews, Vol. 16, Núm. 5, pp. 3339-3343
-
Persistence in natural gas consumption in the US: An unobserved component model
Energy Policy, Vol. 46, pp. 594-600
-
Políticas activas de empleo y orientación laboral: medidas paradójicas para transitar de la sociedad salarial a la sociedad del riesgo laboral
Revista del Ministerio de Trabajo e Inmigración: Revista del Ministerio de Empleo y Seguridad Social, Núm. 96, pp. 109-124
-
Social entrepreneurship in south Africa: A different narrative for a different context
Social Enterprise Journal, Vol. 8, Núm. 3, pp. 201-215
-
Social legitimacy versus business performance in the environmental social responsibility policies of Andalusian golf courses
Visión de futuro, Vol. 16, Núm. 2
-
The Adoption of Social Network Sites for Expressive Participation in Internet Social Movements: A Proposed Model
INNOVATION AND SUSTAINABLE COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO WORLD ECONOMIES, VOLS 1-5
-
The adoption of social network sites for expressive participation in internet social movements: A proposed model
Innovation and Sustainable Competitive Advantage: From Regional Development to World Economies - Proceedings of the 18th International Business Information Management Association Conference