Publicaciones (23) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. "Memory Lives Inside Us": writing as Memory Traces in "The Secret Staircase"

    Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 37, Núm. 2, pp. 45-62

  2. "the conscious grove: Generic experimentation in aphra behn's love-letters between a nobleman and his sister (1684-87)

    Women's Writing, Vol. 22, Núm. 1, pp. 69-83

  3. 'Needful Woe': Tragedy, King John and the gods

    Cahiers Elisabethains, Vol. 87, Núm. 1, pp. 21-41

  4. A "Mixt Figure" or a Hermaphrodite: Truth, Fictiona and the Experience of Writing in Margaret Cavendish's The Blazing World (1666)

    Experiencing Gender: International Approaches (Cambridge Scholars Publishing), pp. 296-308

  5. Beneficios del entrenamiento musical para el aprendizaje de una lengua extranjera

    Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 12, pp. 29-36

  6. Body technologies: Posthuman figurations in larissa lai's salt fish girl and jeanette winterson's the stone gods

    Critique - Studies in Contemporary Fiction, Vol. 56, Núm. 1, pp. 26-41

  7. Contrastive Discourse Analysis. Functional and Corpus Perspectives

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 51, pp. 111-116

  8. Elementos fonológico-musicales en la enseñanza de la lectura en lengua extranjera

    Congreso Internacional Infancia en Contextos de Riesgo (AICE), pp. 1184-1194

  9. Enseñar inglés en educación infantil: Materiales y recursos

    Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 29

  10. Experiencing Gender: International Approaches

    Cambridge Scholars Publishing

  11. In search of a “grammar for black”: Africa and Africans in lawrence hill’s works

    Research in African Literatures, Vol. 46, Núm. 4, pp. 90-106

  12. Instrumentos de investigación para el estudio del efecto de la música en el desarollo de las destrezas lectoras

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 24, pp. 121-134

  13. Its panel display sees easily in daytime: English middle constructions with perception, cognition and emotion verbs

    English and American studies in Spain: new developments and trends

  14. Language and cultural encounters: Opportunities for interaction with native speakers

    Language Learning Beyond the Classroom (Taylor and Francis), pp. 225-234

  15. Materiales y recursos para la enseñanza del inglés en educación infantil

    Inglés para el Grado en Magisterio de Educación Infantil: aspectos básicos, propuestas y actividades (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 91-106

  16. Musical plus phonological input for young foreign language readers

    Frontiers in Psychology, Vol. 6, Núm. MAR

  17. Música y emociones para el aprendizaje de lenguas

    Mosaico. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español, Núm. 33, pp. 37-46

  18. Painful embodiment in aisling walsh's song for a raggy boy and Pedro Almodóvar's bad education

    Journal of Film and Video, Vol. 67, Núm. 1, pp. 14-29

  19. Prufrock at a Century

    Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 5, pp. 307-324

  20. Science fiction and bodies of the future: Alternative gender realities in Hollywood cinema

    Journal of Futures Studies, Vol. 20, Núm. 2, pp. 67-80