Departamento
FILOLOGIA INGLESA
Publicaciones (23) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
"Memory Lives Inside Us": writing as Memory Traces in "The Secret Staircase"
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 37, Núm. 2, pp. 45-62
-
"the conscious grove: Generic experimentation in aphra behn's love-letters between a nobleman and his sister (1684-87)
Women's Writing, Vol. 22, Núm. 1, pp. 69-83
-
'Needful Woe': Tragedy, King John and the gods
Cahiers Elisabethains, Vol. 87, Núm. 1, pp. 21-41
-
A "Mixt Figure" or a Hermaphrodite: Truth, Fictiona and the Experience of Writing in Margaret Cavendish's The Blazing World (1666)
Experiencing Gender: International Approaches (Cambridge Scholars Publishing), pp. 296-308
-
Beneficios del entrenamiento musical para el aprendizaje de una lengua extranjera
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 12, pp. 29-36
-
Body technologies: Posthuman figurations in larissa lai's salt fish girl and jeanette winterson's the stone gods
Critique - Studies in Contemporary Fiction, Vol. 56, Núm. 1, pp. 26-41
-
Contrastive Discourse Analysis. Functional and Corpus Perspectives
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 51, pp. 111-116
-
Elementos fonológico-musicales en la enseñanza de la lectura en lengua extranjera
Congreso Internacional Infancia en Contextos de Riesgo (AICE), pp. 1184-1194
-
Enseñar inglés en educación infantil: Materiales y recursos
Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 29
-
Experiencing Gender: International Approaches
Cambridge Scholars Publishing
-
In search of a “grammar for black”: Africa and Africans in lawrence hill’s works
Research in African Literatures, Vol. 46, Núm. 4, pp. 90-106
-
Instrumentos de investigación para el estudio del efecto de la música en el desarollo de las destrezas lectoras
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 24, pp. 121-134
-
Its panel display sees easily in daytime: English middle constructions with perception, cognition and emotion verbs
English and American studies in Spain: new developments and trends
-
Language and cultural encounters: Opportunities for interaction with native speakers
Language Learning Beyond the Classroom (Taylor and Francis), pp. 225-234
-
Materiales y recursos para la enseñanza del inglés en educación infantil
Inglés para el Grado en Magisterio de Educación Infantil: aspectos básicos, propuestas y actividades (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 91-106
-
Musical plus phonological input for young foreign language readers
Frontiers in Psychology, Vol. 6, Núm. MAR
-
Música y emociones para el aprendizaje de lenguas
Mosaico. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español, Núm. 33, pp. 37-46
-
Painful embodiment in aisling walsh's song for a raggy boy and Pedro Almodóvar's bad education
Journal of Film and Video, Vol. 67, Núm. 1, pp. 14-29
-
Prufrock at a Century
Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 5, pp. 307-324
-
Science fiction and bodies of the future: Alternative gender realities in Hollywood cinema
Journal of Futures Studies, Vol. 20, Núm. 2, pp. 67-80