ECONOMIA
Department
INMACULADA PILAR
RABADAN MARTIN
PROFESORA CONTRATADOA DOCTORA
Publications by the researcher in collaboration with INMACULADA PILAR RABADAN MARTIN (15)
2025
-
Topic-based engagement analysis: Focusing on hotel industry Twitter accounts
Tourism Management, Vol. 106
2024
-
Materiality analysis in sustainability reporting: Insights from large Spanish companies
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 31, Núm. 6, pp. 5391-5412
2023
-
Evaluation of non-financial information and its contribution to advancing the sustainable development goals within the Spanish banking sector
European Research on Management and Business Economics, Vol. 29, Núm. 1, pp. 68-84
-
Exploring hidden topics on hotel Facebook fan pages before and during the COVID-19 crisis
Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 25, Núm. 3, pp. 291-314
-
Supplementary data - Exploring hidden topics on hotel Facebook fan pages before and during the COVID-19 crisis
Harvard Dataverse
2022
-
COVID-19 and the accommodation sector: first measures, and online communications strategies: A multiple case study in a Spanish province
Investigaciones Turísticas, Núm. 24, pp. 172-197
2021
-
Motivators, barriers and communication channels for blood donation in relation to students at a university in Spain
Transfusion and Apheresis Science, Vol. 60, Núm. 6
-
¿Son los establecimientos hoteleros y de restauración fieles a las certificaciones de los sistemas de gestión de calidad?
Investigaciones Turísticas, Núm. 22, pp. 277-303
2020
-
Análisis de las redes sociales empleadas por los hoteles andaluces de 4 y 5 estrellas
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logística portuaria (Universidad de Huelva), pp. 526-539
-
Estudio de los costes de las convocatorias dirigidas a donantes de sangre
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logística portuaria (Universidad de Huelva), pp. 726-737
-
Online reputation of 4- And 5-star hotels
Tourism and Hospitality Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 157-172
-
Variables relacionadas con el número y elección de las redes sociales de los hoteles andaluces de 4 y 5 estrellas
Cuadernos de turismo, Núm. 46, pp. 93-111
2019
-
Facing new challenges in rural tourism: signaling quality via website
Information Technology and Tourism, Vol. 21, Núm. 4, pp. 559-576
2018
-
Análisis de las redes sociales empleadas por los hoteles andaluces de 4 y 5 estrellas
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logistica portuaria
-
Estudio de los costes de las convocatorias dirigidas a donantes de sangre
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logistica portuaria