La televisión no es Mary PoppinsDiseño, producción y evaluación de una guía didáctica para incorporar la televisión al currículum educativo de segundo y tercer ciclo de Educación Primaria.
- Comín Oliver, Mar
- Adolfina Pérez Garcias Director/a
- Jesús María Salinas Ibáñez Director/a
Universitat de defensa: Universitat de les Illes Balears
Fecha de defensa: 23 de de gener de 2014
- Jaume Sureda Negre President/a
- Santos Urbina Ramírez Secretari/ària
- María Paz Prendes Espinosa Vocal
- Cristóbal Suárez Guerrero Vocal
- José Ignacio Aguaded Gómez Vocal
Tipus: Tesi
Resum
La investigació La tele no es Mary Poppins: Diseño, producción y evaluación de una guía didáctica para incorporar la televisión al currículum educativo de segundo y tercer ciclo de Educación Primaria persegueix el disseny, producció i avaluació d’una fuia didáctica impresa destinada a mestres de segon i tercer cicle d’Educació Primària per tal que els orienti a l’hora d’ensenyar els alumnes a veure la televisió –en qualsevol suport- de forma racional, reflexiva, activa i crítica. L’objectiu de la guia és ser un instrument que serveixi els mestres per insertar de manera planificada i estructurada en la programació d’aula, continguts relacionats amb l’Alfabetització Audiovisual i la competència televisiva