FACULTAD DE EDUCACION, PSICOLOGIA Y CIENCIAS DEL DEPORTE
Facultad
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (73)
2024
-
Comparison of Emotional Processing Between Patients with Substance Use Disorder and Those with Dual Diagnosis: Relationship with Severity of Dependence and Use During Treatment
Journal of Psychoactive Drugs, Vol. 56, Núm. 1, pp. 97-108
2023
-
Factors That Impact the Relationship between Perceived Organizational Support and Technostress in Teachers
Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 5
-
La multiafiliación: Reflexiones constructivas
Anuario ThinkEPI, Vol. 17, Vol. 1
-
The role of teacher support in the acquisition of digital skills associated with technology-based learning activities: the moderation of the educational level
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol. 18
-
“No moral integrity”: Influencer sharenting and parental protective perception
Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, Núm. 69, pp. 11-31
2022
-
El clero español ante las redes sociales e internet: riesgos y oportunidades
Cauriensia: revista anual de Ciencias Eclesiásticas, Núm. 17, pp. 129-150
-
El rol de liderazgo del docente
Prevención del fracaso académico y del abandono escolar (Octaedro), pp. 131-144
-
Evaluations in the Moodle-Mediated Music Teaching-Learning Environment
Technology, Knowledge and Learning, Vol. 27, Núm. 1, pp. 17-31
-
I do the best i can: The role of immigrant parents in their children’s educational inclusion
Frontiers in Education, Vol. 7
-
Immigrant Influencers on TikTok: Diverse Microcelebrity Profiles and Algorithmic (In)Visibility
Media and Communication, Vol. 10, Núm. 1, pp. 208-221
-
Juventud vulnerable: Dificultades de inserción sociolaboral de los jóvenes con medida administrativa de protección
El tránsito a la vida adulta de jóvenes de sistemas de protección y jóvenes vulnerables (Dykinson), pp. 235-247
-
Metacognición y metaaprendizaje en el tratamiento educativo del fracaso escolar
Prevención del fracaso académico y del abandono escolar (Octaedro), pp. 69-79
-
Right-wing immigration narratives in Spain: A study of persuasion on Instagram Stories
European Journal of Communication, Vol. 37, Núm. 2, pp. 161-180
2021
-
An inclusive pedagogy in Arts and Humanities university classrooms: What faculty members do
Arts and Humanities in Higher Education, Vol. 20, Núm. 1, pp. 21-41
-
Consequences of COVID-19 Confinement for Teachers: Family-Work Interactions, Technostress, and Perceived Organizational Support
International journal of environmental research and public health, Vol. 18, Núm. 21
-
El liderazgo educativo: conceptos y modelos de dirección en organizaciones educativas y sociales
La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
From Internet access to problematic use: multigroup analysis of push and pull factors
Behaviour and Information Technology, Vol. 40, Núm. 13, pp. 1375-1389
-
Giving a voice to the best faculty members: benefits of digital resources for the inclusion of all students in Arts and Humanities
International Journal of Inclusive Education
-
La educación inclusiva paraguaya a través del Diseño Universal de Aprendizaje (DUA)
La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
La metodología AICLE en los grados de educación de la universidad de Huelva
Innovación docente e investigación en educación: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 957-967