Fachbereich
DIRECCION DE EMPRESAS Y MARKETING
Publikationen (14) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2022
-
A Case Study of a Digital Data Platform for the Agricultural Sector: A Valuable Decision Support System for Small Farmers
Agriculture (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6
-
A FCM Approach to Understand Social Commerce of Touristic Products
International Journal of Hospitality and Tourism Systems, Vol. 15, Núm. 2, pp. 1-12
-
A New Predictive Algorithm for Time Series Forecasting Based on Machine Learning Techniques: Evidence for Decision Making in Agriculture and Tourism Sectors
Stats, Vol. 5, Núm. 4, pp. 1145-1158
-
Determining factors influencing use of caravanning tourism apps
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Vol. 29, Núm. 1, pp. 160-184
-
Dorothy Day: una emprendedora social en la lucha contra la pobreza
Acontecimiento: órgano de expresión del Instituto Emmanuel Mounier, Núm. 142, pp. 6-8
-
Entrepreneurial intention and university: A necessary relationship in regions with high levels of unemployment
Intangible Capital, Vol. 18, Núm. 1, pp. 120-143
-
La empresa familiar en Andalucía: desarrollo y continuidad
Servicio de Publicaciones
-
La herramienta tecnológica kahoot como medio para fomentar el aprendizaje activo: un análisis sobre su impacto en la docencia en el Grado de Administración y Dirección de Empresas
Campus Virtuales, Vol. 11, Núm. 1, pp. 115-124
-
Las rutas turísticas como instrumentos de desarrollo local: Análisis de caso de la «Ruta del Jabugo» (Andalucía, España)
Leyendo el territorio: homenaje a Miguel Ángel Troitiño (Universidad de Guadalajara), pp. 611-624
-
Predicting Time SeriesUsing an Automatic New Algorithm of the Kalman Filter
Mathematics, Vol. 10, Núm. 16
-
Reputation and leadership: a study about reputational transfer in family and non-family firms
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 22, Núm. 1, pp. 65-80
-
Restoring the Garden of Eden: A Ricoeurian view of the ethics of environmental entrepreneurship
Business Ethics, Environment and Responsibility, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1174-1184
-
Rethinking the Resources and Responsibilities of University Spin-Offs: Critical Factors in Times of Global Crisis
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 19
-
The customer retail app experience: Implications for customer loyalty
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 65