FORM. INIC. Y DESARROLLO PROF. DE PROFESORES (DESYM)
Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universitat Autònoma de Barcelona (8)
2024
-
Mathematics teachers’ specialized knowledge mobilized through problem transformation
Journal of Mathematical Behavior, Vol. 73
2023
-
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 99, pp. 8-15
-
Semiotic Representations of Multiplication and Division in Elementary School Textbooks
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 37, Núm. 75, pp. 296-316
-
¿Qué intenciones didácticas muestran los futuros maestros cuando transforman problemas?
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 203-210
2017
-
Intertwining noticing and knowledge in video analysis of self practice: The case of Carla
PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)
2014
-
Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII
-
Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis
Investigación en Educación Matemática XVIII
2013
-
Introduction to the Seminar 'Research beyond the completion of the PhD'
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVII