MIGUEL ANGEL
MONTES NAVARRO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaUniversitat Autònoma de Barcelona-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (6)
2024
-
Mathematics teachers’ specialized knowledge mobilized through problem transformation
Journal of Mathematical Behavior, Vol. 73
2023
-
Semiotic Representations of Multiplication and Division in Elementary School Textbooks
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 37, Núm. 75, pp. 296-316
-
¿Qué intenciones didácticas muestran los futuros maestros cuando transforman problemas?
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 203-210
2017
-
Intertwining noticing and knowledge in video analysis of self practice: The case of Carla
PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)
2014
-
Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII
-
Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis
Investigación en Educación Matemática XVIII