FACULTAD DE EDUCACION, PSICOLOGIA Y CIENCIAS DEL DEPORTE
Fakultatea
Universidad de Málaga
Málaga, EspañaUniversidad de Málaga-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (19)
2024
-
Estudio bibliométrico sobre la Educación de Calidad
Revista de educación, Núm. 404, pp. 139-168
-
Satisfaction of basic psychological needs and European entrepreneurs' well-being and health: The association with job satisfaction and entrepreneurial motivation
Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 65, Núm. 2, pp. 291-303
2023
-
Empowerment and job satisfaction in university teachers: A theory of power in educational organizations
Psychology in the Schools, Vol. 60, Núm. 3, pp. 843-854
-
La multiafiliación: Reflexiones constructivas
Anuario ThinkEPI, Vol. 17, Vol. 1
-
Producción académica del Objetivo de Desarrollo Sostenible Educación de Calidad: un reporte introductorio desde la WoS (2017-2021)
Mejorando la enseñanza a través de la innovación educativa (Dykinson), pp. 239-250
2022
-
The Upshot of the SARS-CoV-2 Pandemic on Nursing Assistants: Evaluating Mental Health Indicators in Huelva
Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 9
2021
-
Facts and challenges about asthma and covid-19 among the paediatric population: A systematic literature review
Medicina (Lithuania), Vol. 57, Núm. 12
-
La enseñanza online: experiencias prácticas en Educación Primaria
Manual de didáctica general para la diversidad (Pirámide), pp. 151-169
-
Longitudinal Study of the Psychosocial Effects of Political Participation by Children: the ‘Ágora Infantil’ Programme
Child Indicators Research, Vol. 14, Núm. 5, pp. 2083-2096
2020
-
Participation as a mechanism to favour psychological empowerment and positive interaction: The “Ágora Infantil” participatory democracy programme
Journal of Community Psychology, Vol. 48, Núm. 5, pp. 1347-1364
-
Sexenio de transferencia: luces y sombras de un proyecto necesario. Análisis de una muestra de denegaciones en Ciencias de la Información y estudio de la edición de revistas y comisiones de agencia como mérito
Anuario ThinkEPI, Vol. 14, Núm. 1
2019
-
A systematic review on evidences supporting quality indicators of bilingual, plurilingual and multilingual programs in higher education
Educational Research Review, Vol. 27, pp. 191-204
-
Análisis de los Planes de Atención a la Diversidad en las universidades andaluzas
3rd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation: CIVINEDU 2019
2018
-
Cognitive implications in the psychophysical estimation of taste
Nutricion Hospitalaria, Vol. 35, Núm. 6, pp. 1424-1431
2016
-
The factor structure and psychometric properties of the spanish version of the mayer-salovey-caruso emotional intelligence test
Psychological Assessment, Vol. 28, Núm. 11, pp. 1404-1415
-
Theory of Quixote by Fernando Rielo
DILEMAS CONTEMPORANEOS-EDUCACION POLITICA Y VALORES, Vol. 3, Núm. 3
2013
-
La enseñanza obligatoria ante la competencia en comunicación audiovisual en un entorno digital
Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D
2012
-
Examining the Psychometric Properties of the Utrecht Work Engagement Scale in Two Spanish Multi-occupational Samples
International Journal of Selection and Assessment, Vol. 20, Núm. 1, pp. 105-110
1999
-
¿Cómo se relacionan medidas situacionales de asertividad escolar con otras variables de competencia social?
Orientación e intervención psicopedagógica: libro de actas. Santiago de Compostela, 8 a 11 septiembre 1999