DIDACTICAS INTEGRADAS
Department


Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universitat Autònoma de Barcelona (12)
2024
-
Mathematics teachers’ specialized knowledge mobilized through problem transformation
Journal of Mathematical Behavior, Vol. 73
2023
-
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 99, pp. 8-15
-
Semiotic Representations of Multiplication and Division in Elementary School Textbooks
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 37, Núm. 75, pp. 296-316
-
¿Qué intenciones didácticas muestran los futuros maestros cuando transforman problemas?
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023
2018
-
Alcohol use and burden for 195 countries and territories, 1990-2016: A systematic analysis for the Global Burden of Disease Study 2016
The Lancet, Vol. 392, Núm. 10152, pp. 1015-1035
2017
-
Editorial: Retos del baloncesto del siglo XXI
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Núm. 1, pp. 7-7
-
Intertwining noticing and knowledge in video analysis of self practice: The case of Carla
PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)
2015
-
Evaluation of an intervention program for the initiation to basketball aimed at teaching the game's rules
Revista de psicología del deporte, Vol. 24, Núm. 3, pp. 85-87
-
Making profiles in boys and girls playing basketball
Revista de psicología del deporte, Vol. 24, Núm. 3, pp. 51-53
2014
-
Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII
-
Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis
Investigación en Educación Matemática XVIII
2013
-
Introduction to the Seminar 'Research beyond the completion of the PhD'
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVII