Publicaciones (53) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. "Oh, and now who can help us?" COVID-19 and higher education in El Salvador

    Journal of Higher Education Theory and Practice, Vol. 21, Núm. 2, pp. 221-228

  2. An inclusive pedagogy in Arts and Humanities university classrooms: What faculty members do

    Arts and Humanities in Higher Education, Vol. 20, Núm. 1, pp. 21-41

  3. Analysis of personality traits and academic performance in higher education at a Colombian university

    Heliyon, Vol. 7, Núm. 5

  4. Anti-fat bias in secondary school teachers: Are physical education teachers more biased than mathematics teachers?

    European Physical Education Review, Vol. 27, Núm. 1, pp. 168-184

  5. Análisis de la Educación Intercultural en la enseñanza superior. El caso de la Comunidad Autónoma de Andalucía

    Revista de investigación en educación, Vol. 19, Núm. 2, pp. 227-242

  6. Brecha digital y nuevas formas académicas en la escuela rural española durante el confinamiento

    Educar, Vol. 57, Núm. 2, pp. 397-411

  7. Competencia mediática en docentes universitarios en Colombia

    Revista de ciencias sociales, Vol. 27, Núm. 3, pp. 272-286

  8. Construcción de la identidad profesional del futuro docente de Secundaria

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 1, pp. 109-130

  9. Desarrollo de la inteligencia emocional a través de la dramatización

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 143, pp. 27-32

  10. Digital inclusion of businesswomen and women entrepreneurs through social networks in the informal environment

    Géneros, Vol. 10, Núm. 3, pp. 201-232

  11. Educomunicación inclusiva y discapacidad en la Región Andina: revisión cualitativa de avances y logros

    Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 1, pp. 67-78

  12. El Prácticum, una de las variables influyentes en el proceso de profesionalización

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 33, pp. 173-177

  13. El conocimiento como problema en la universidad del siglo XXI

    Revista Práxis Educacional, Vol. 17, Núm. 45

  14. El papel de las redes sociales en los desastres naturales. El caso de Facebook y el terremoto de Ecuador en 2016

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 40, pp. 232-245

  15. Emotional exhaustion, depersonalization, and mental health in nurses from huelva: A cross-cutting study during the sars-cov-2 pandemic

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15

  16. Evaluar prácticas innovadoras en la enseñanza universitaria: validación de instrumento

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 24, Núm. 1, pp. 69-91

  17. Facts and challenges about asthma and covid-19 among the paediatric population: A systematic literature review

    Medicina (Lithuania), Vol. 57, Núm. 12

  18. From Internet access to problematic use: multigroup analysis of push and pull factors

    Behaviour and Information Technology, Vol. 40, Núm. 13, pp. 1375-1389

  19. Giving a voice to the best faculty members: benefits of digital resources for the inclusion of all students in Arts and Humanities

    International Journal of Inclusive Education

  20. Inclusive Leadership: Good Managerial Practices to Address Cultural Diversity in Schools

    Social Inclusion, Vol. 9, Núm. 4, pp. 69-80