Publikationen (50) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. 20 Años sobre el Impacto de la Investigación Educativa en la Práctica. Algunas Recomendaciones y Propuestas de Mejora

    REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 121-140

  2. A mathematics teacher’s specialized knowledge in the selection and deployment of examples for teaching sequences

    International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Vol. 55, Núm. 3, pp. 784-803

  3. Acquisition of educational values at the Real Madrid Foundation’s social-sports schools

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  4. Beyond the good and the right: Rethinking the ethics of academic entrepreneurship from a relational perspective

    Research Policy, Vol. 53, Núm. 2

  5. Classroom organization and teaching methodology - keys to interactions in Early Childhood Education (ECE)

    Pedagogies, Vol. 19, Núm. 1, pp. 126-147

  6. Clustering residents of a Spanish mining site: when attitudes towards tourism are not linked to perceptions

    Investigaciones Regionales = Journal of Regional Research, Núm. 58, pp. 131-161

  7. Concepciones del alumnado del Grado en Educación Primaria de la Universidad de Huelva en torno al patrimonio de Huelva capita

    REIDICS: Revista de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales, Núm. 14, pp. 157-176

  8. Content On Active Ageing In University Degrees: A Study In Spain And Portugal

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 50, Núm. 182, pp. 109-128

  9. Convergencias y divergencias en la competencia digital de los docentes en formación

    Campus Virtuales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 9-24

  10. Desarrollo y validación de una herramienta de Observación del Clima Emocional (OCE): Observación del Clima Emocional (OCE) generado por los docentes

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 77-100

  11. Development of a Risk Assessment Tool for Social Services Using a Modified Delphi Technique

    SAGE Open, Vol. 14, Núm. 2

  12. Diseño de la evaluación de los grupos socioeducativos para hombres en atención primaria

    Gaceta sanitaria, Vol. 38, pp. 102354

  13. Diseño de una entrevista para conocer el desarrollo de las actividades náuticas en centros educativos

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1275-1281

  14. División de fracciones: Desafíos y dificultades

    Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 103, pp. 33-37

  15. Evolution of Vitamin D Status and Vitamin D Receptor Gene Expression Among Professional Handball Athletes During a Competitive Period. Relationship with Body Composition, Calcium, Magnesium and Phosphorous

    Biological Trace Element Research, Vol. 202, Núm. 4, pp. 1345-1355

  16. Imbalanced dietary patterns, anthropometric, and body composition profiles amongst adults with Down syndrome

    Nutritional Neuroscience, Vol. 27, Núm. 2, pp. 96-105

  17. Indagación, modelización y pensamiento computacional: Un análisis bibliométrico con el uso de Bibliometrix a través de Biblioshiny

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1102

  18. Index of healthy eating and emotional eating in relation to psychological inflexibility in dance students

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  19. Influence of gestational weight gain on the nutritional status of offspring at birth and at 5 years of age

    Midwifery, Vol. 129

  20. Instagram and YouTube, Visual Culture and University Education: A Systematic Review

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 2