Fachbereich
DIDACTICAS INTEGRADAS
Publikationen (19) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
A mathematics teacher’s specialized knowledge in the selection and deployment of examples for teaching sequences
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Vol. 55, Núm. 3, pp. 784-803
-
Acquisition of educational values at the Real Madrid Foundation’s social-sports schools
Frontiers in Psychology, Vol. 15
-
Concepciones del alumnado del Grado en Educación Primaria de la Universidad de Huelva en torno al patrimonio de Huelva capita
REIDICS: Revista de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales, Núm. 14, pp. 157-176
-
Content On Active Ageing In University Degrees: A Study In Spain And Portugal
Análisis y modificación de conducta, Vol. 50, Núm. 182, pp. 109-128
-
Desarrollo y validación de una herramienta de Observación del Clima Emocional (OCE): Observación del Clima Emocional (OCE) generado por los docentes
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 77-100
-
Diseño de una entrevista para conocer el desarrollo de las actividades náuticas en centros educativos
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1275-1281
-
División de fracciones: Desafíos y dificultades
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 103, pp. 33-37
-
Evolution of Vitamin D Status and Vitamin D Receptor Gene Expression Among Professional Handball Athletes During a Competitive Period. Relationship with Body Composition, Calcium, Magnesium and Phosphorous
Biological Trace Element Research, Vol. 202, Núm. 4, pp. 1345-1355
-
Imbalanced dietary patterns, anthropometric, and body composition profiles amongst adults with Down syndrome
Nutritional Neuroscience, Vol. 27, Núm. 2, pp. 96-105
-
Indagación, modelización y pensamiento computacional: Un análisis bibliométrico con el uso de Bibliometrix a través de Biblioshiny
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1102
-
Mathematics teachers’ specialized knowledge mobilized through problem transformation
Journal of Mathematical Behavior, Vol. 73
-
Novedad, emociones e intención de ser físicamente activo en estudiantes de Educación Física
Apunts: Educación física y deportes, Núm. 156, pp. 47-56
-
Obstáculos en la enseñanza de soporte vital básico en educación secundaria: creencias y conocimiento del profesorado
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 1, pp. 185-205
-
Prevalence of sports supplements consumption and its association with food choices among female elite football players
Nutrition, Vol. 118
-
Prácticas de entrenamiento de fuerza en deportes de equipo
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1395-1403
-
Qualidade de vida, quedas e mobilidade de idosos portugueses, durante a pandemia COVID 19
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 52, pp. 491-498
-
The concept of pH and its logarithmic scale: A Micro Bit experience through inquiry, modeling, and computational thinking
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 20, Núm. 4
-
Variables in planning and carrying out a problem-posing task in early childhood education
Journal of Mathematical Behavior, Vol. 73
-
Vertical Versus Horizontal Training for Improving the Change of Direction Speed in Adult Basketball Players: A Systematic Review and Meta-analysis
Journal of Strength and Conditioning Research, Vol. 38, Núm. 4, pp. 791-803